Aşk,Sevgi,Evlilik,İLişkiler,Çocuk

evlilik (1) nasihat (1) sabır (1)

28 Şubat 2016 Pazar

ARTIK AY,ŞUBAT 29 NEYMİŞ BAKALIM



Günaydın, bloglarımı okuyan,bloger dostlarım,çayımı fincanıma doldurdum Laptop'un başına oturdum,hazırım sizle sohbete ,gerçi dışarıda işim çok  bugün izinliyim,ama halletmem gerek bir yığın iş var,onlar ı halledeceğim,saçlarımı boyatacağım,tapu da işim var pazar işim var,anneme uğrayacağım biraz,yoğun anlayacağınız,evet konumuza gelelim,bugün şubatın 29 .u bu dört yılda olan bir durumdur,Yani dört senede bir şubat 29 çekiyor.Tabii ki doğum günü bu gün olanlar, sanırım dört yılda bir kutlayacak ne güzel işte,bu durum oluyor ki kolaya kolay yaş almayacaklar süper :))

Bu şubatta 29 çekmesinde ,geçen şubat 29 hatırladım eşimle, geçirdik bu demek oluyor ki onla ikinci 29 Şubatımız,bu sene kızlar üniversite sınavına girecekler bu milattır bir daha ki şubat 29 da bitirecekler inşallah,ne güzel,ama bu zaman zarfında bizi neler bekler bilmiyorum

Bu 29 Şubat olayını şöyle bir gogle den araştırdım, takvim yılının mevsimlerle ve dünyanın güneş çevresinde dönme süresiyle uyumlu olması için uygulanan ve 4 seneden bir gerçekleşen artık yıllardan birisiymiş,buda 4 sende bir yaşanıyor,önceki 2012 olan artık yıl bu sene 2016 ya denk gelmesiyle 29 çekiyor bir daha 2020 de olacak, 2020 de baya havalı ya allah o günleri göstersin bakalım.

Artık yıl neymiş, Miladi takvimde  365 gün olan yılın ,ama şu dünyanın güneşin, çevresindeki dönme süresinin uyumu, nedeniyle dört yılda bir 365 olan gün sayısı, oluyor 366 gün, aradaki o bir gün işte artmış oluyor, bizde onu 28 olan şubata  ekledik mi Şubat oluyor 29 gün, e buda kolay olmuyor dört yılda bir oluyor ,

Buda oluyor ki bu sene, o seneyi yaşıyoruz artmış olan bir yıl, dilerim bu yıl birikimlerin, kazançların,şanslarla dolu bir yıl olur, adı üstünde, artmış bir yıldayız, bana göre kazanç demek artmak :)) sevgiyle kalın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder