Aşk,Sevgi,Evlilik,İLişkiler,Çocuk

evlilik (1) nasihat (1) sabır (1)

28 Şubat 2016 Pazar

AH BE YALAN DÜNYA,ADİL OLMAYAN YANLARIN VAR



Ben bugün bir karar aldım.her şeyi seveceğim beni üzenleri de seveceğim,sevenleri de ,sonuna kadar,onlara inat,
Beni aptal yerine koyanları da,koyduklarını sananları da,
Arkamdan konuşup,dedikodumu yapanları da,
Bu kadın ne şansızmış deyip,sahte sahte üzülenleri de
Bunların hepsini hak etti,düşünceli hareket etseymiş, diyenlere inat,
Tüm olumsuzlara rağmen ayakta kalmaya çalışacağım,
Yenilmeden, matruşka gibi her seferinde, kalkacağım
Her şeye rağmen,hayata dimdik duracağım ve sıkı sıkı tutunacağım.
Benim yaşamak için sebeplerim var, Benim sinsi beklemede duyumlarım var ,her şeye rağmen sustuklarım var.
Sağım solum ebe,deyip bir şey olmamış gibi davranışlarım var,
Hayat bana şakalar yapsa bile,gülüşlerim var,ağlayışlarım var,sessiz sedasız,kimse duymadan,
Yok ettiklerim, yüreğimde,ezilişlerim var ,diklenip kızdıklarım, var herkese karşı sustuklarım,susamamdıklarım var,
Haykırışlarım var,kocaman bağırışlarım,kimsesizliğim ve kalabalıklarım var,hayatta bağlarım.
Ah benim yok oluşlarım,hayata sitemim var,yanlış olmasın isyanım yok,ama içime akan gözyaşlarım ,senden yana yakınışlarım ,bir de yandan senin vurdumduymazlığın, benimse hassasiyetim.

Ah be yalan  dünya, adil olmayan yanların var.
Kimine kepçe ile kimine kaşık kaşık verirsin,kimine bakıtırsın uzaktan, kimine da bal ile kaymaktansın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder