Aşk,Sevgi,Evlilik,İLişkiler,Çocuk

evlilik (1) nasihat (1) sabır (1)

27 Şubat 2016 Cumartesi

YARIM KALAN ,SEVDALARA, SELAM OLSUN




Her şey zamana gebedir
Doğum bekler,sevdalar 
Dallanır budakların,kök verir
Beklemek vurgun yeridir,kıyamettir

Sabırdır,sevmek,umuttur sevginin her zerresi
Suya vuran dalgalar, gibidir sevgi
Denizin, kumsalla buluşmasıdır,
Arının çiçeğe, kavuşmasıdır
Tutkudur,özlemdir,aşktır

Ben sana dünden ,vurgunum,sevdalıyım
Sen bana,uzak,sen bana tuzaksın
Ulaşılmayacak,kadar sevdalı
Yakın olacak kadar,tuzak
Cevabını bilmediğimiz, bir soru
Belkide bildiğimiz,bir cevap
Sevdadır çekilenler,sessiz sedasız
Yüreğimin en ücra köşesinde,saklısın,

Yarım kalan,eksik ,kalan her yanınla
Ne sen ben ,ne de ben, sen olabildim
Eksik kaldı,yaşanmadan,yaşanacakken
Olmadı,yazılmadık, birbirimize
Yazılmayınca, olmadı işte 
Vuslata kaldı kavuşmak,
Sandıklara gizlendi,sevdamız,

Yaşanmadan,tamamlanmadan
Yazıldı,ama başka yönlere
Sen orada ,ben burada,biçare sessiz
kapanmadan,defter,açık kaldı,
Son sayfası, yazılacak,bekleniyor
Güzel yaz allahım...



4 yorum:

  1. Sanamı ait sözler son derece başarılı olmuş çok da anlamlı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim yazdığım bütün yazılar bana aitdir,şiirlerde.

      Sil
    2. yüreğine sağlık kalemine kelamına sağlık kendimi buldum her kelimesinde
      beni bana yazmışsın

      Sil
  2. beğendiğinize sevindim ,içimden geldiği yazmaya çalışıyorum,herkes kendinde bir şeyler bulabilir elbette teşekkürler...

    YanıtlaSil