Aşk,Sevgi,Evlilik,İLişkiler,Çocuk

evlilik (1) nasihat (1) sabır (1)

28 Şubat 2016 Pazar

SESSİZ BİR ÇIĞLIKTIR, SEVDAM



Bir şarkı dinlesem,hepsi yalnızlık üzerine
Sen geliyorsun, hep aklıma
İşte o zaman diyorum ki,oda beni düşünüyor
Gökyüzüne bakıyorum,senle aynı sema'da
Bir yıldız kayıyor,dilekler senden yana

Ay Işıgın'da denizi seyretmek,seni seyretmekle  aynı
Yakamoz vurur ,o deli aşık gözlerine
Ben o gözlere, vurgun,
Ben o gözlere, aşık,


Bir kuş sesi gelir,uzaklardan,
Ta uzaklardan,bir haber getirir,senden yana
Özlemiş diyor,oda özlemiş
Bekliyor kara günler,ayazda kalmış
Sevdası üşüyor, yalnızlıktan
Güneş bile ısıtmıyor,

Toprağa tohum ekmiş,sevdasını
Filiz vermiş,can vermiş,
Çiçek açmış,meyve vermiş 
Ama bir selam vermemiş

Bağırıyorum,ama duymuyor
Sessiz sessiz ağlıyorum görmüyor
Kör olmuş,sağır olmuş sevdasına

Herkes, duyuyor da nedense o duymuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder